FANDOM

Tarzan Character

Tarzan, Disney'in 1999 yapımlı aynı ismi taşıyan filminin ana kahramanıdır.

"Ormanın Kralı" olarak da bilinen Tarzan, ailesinin kana susamış Sabor tarafından öldürülmesi sonucu bir goril kolonisi tarafından kurtarılır ve büyütülür. Yıllar geçtikçe benliğini unutur, kendini gorilleri korumaya adar ve ormanın dışındaki hayattan uzaklaşır.

Arkaplan Edit

Kişiliği Edit

Tarzan oldukça cesur, sadık ve onurlu bir karakterdir. Ailesi ve arkadaşlarına fazlası ile değer verir, onları korumak ve kurtarmak için her türlü riski alabilir. Düşmanlarını kurtarmaya da çalışır, Clayton tüm goril ailesini kaçırmaya çalışmış olsa da aşağı düşecekken onu tutma çabaları bu özelliğine bir örnektir.

Çocukken, oyuncu ve eğlenceyi düşkün olmuştur. Bu özelliklerine rağmen, bir insan olduğu için istemese de goriller arasında dışlanıyor gibi hissetmiştir. Jane Porter, babası ve Clayton ile tanışana kadar hiçbir insan görmemiştir ve böyle bir türün varlığından bile haberi yoktur. Büyüdükçe daha olgun ve ciddi bir profil çizse de, ailesinin yanında oyuncu kişiliğini korumuştur. Tarzan aynı zamanda çok meraklıdır ve bu merakı sayesinde Jane, babası ve Clayton ile tanışmıştır.

Also on FANDOM

Random Wiki