FANDOM

ElsaPose.png
Karlar Kraliçesi Elsa Akademi Ödüllü Disney'in 2013 yapımlı filmi Karlar Ülkesi'nin 2. başrol karakteridir. Prenses Anna 'nın ablası ve Erindel tahtının varisidir. Begüm Günceler tarafından seslendirilir ve Anna ile birlikte Disney'in 13. resmi prensesi olarak sıralamada yerini alacaktır.

Hans Christian Andersan'ın "Karlar Kraliçesi" isimli kısa öyküsündeki Karlar Kraliçesi'nden esinlenilmiştir. Karakter masalda kötü karakter olmasına rağmen Disney filminde iyi bir karaktere dönüştürülmüştür. 

Elsa'nın doğuştan gelen bir yeteneği vardır,buz ve karları yönetebilmektedir.

Arkaplan Edit

Resmi Açıklaması Edit

Elsa, dışarıdan bakıldığında temkinli, asil ve zarif bir görünüm çizer, ancak gerçekte çok büyük bir sır ile boğuşmaktadır- doğuştan gelen buz ve karları yönetebilme yeteneği vardır. Çok güzel bir yetenektir ancak bir o kadar da tehlikeli. Büyüsünün neredeyse kız kardeşi Anna'yı öldürecek olması gerçeğinden çok korkan Elsa, kendini izole eder ve her dakikasını gittikçe güçlenen yeteneklerini bastırmaya çalışmakla geçirir. Ancak büyüyen duyguları bastırmaya çalıştığı yeteneklerini tetikler ve nasıl durduracağını bilmediği sonsuz bir kışa sebep olur. Kimsenin, kız kardeşi Anna'nın bile kendisini durduramayacağı bir canavara dönüşmüş olduğundan korkar.

Edit

Also on FANDOM

Random Wiki